fredag 16. april 2010

Venter på Herr Nilsson!

Endelig fredag! Nå gleder jeg meg til Herr Nilsson kommer hjem i kveld fra orkesterturen sin som har vart i dager. Jeg er en trøtt og søvnig mor i dag, det er nemlig ikke bare Herr Nilsson som har hatt konsert i natt nemlig. Lillemor og storebror våknet og holdt det gående fra tre til halv fem. Til vanlig sover de godt hele natten, så dette var uvant for meg. Etter en times synging i mørket endte lillemor opp i min seng. Melk fikk hun også. Så far i huset kommer hjem til en liten jente med nye vaner, huff... Nå skal vi kose oss med kjøpepizza, vi går for lettvint i dag! Og så kaffe, takk og pris :) God helg!!

Ungenes lekekjøkken:
Her er bilder fra lekekjøkkenet under kjøkkenbenken. Når det ikke er i bruk står to barkrakker foran.

2 kommentarer:

  1. Huff, stakkars deg! Håper det går bedre i natt!

    SvarSlett
  2. Hei Ingunn! Så utruleg kjekt at du var innom, og la att eit lite hint, på bloggen min! :) Kjempekjekt å lese her hos deg også :) Visste ikkje at du var slik ei syerske! Eg er imponert ;) Hadde vore koseleg å treffast ein gong snart ja! Problemet er at når eg først er på dine trakter er det over såpass korte perioder at eg føler eg må prioritere familie... Skal nedover i dåp i pinsa, så det er vel ikkje mindre travelt då... Men aldri si aldri!

    Uansett må du og dine ha ei riktig god helg! Sov godt ;)

    SvarSlett