onsdag 21. april 2010

Litt shopping...

I dag har lillemor tatt sine første skritt!! 4 etter hverandre i dag tidlig og noen til i ettermiddag! Så da passet det jo fint at mormor ville spandere sko på henne til 17.mai antrekket:) Her er de nye skoene, og under er antrekket klart.

Kjolen hadde jeg selv da jeg var liten.
Falt for dette lille fuglehuset. Så får vi se om noen finner veien inn hit:)
Her er en benk som jeg har sydd trekk til:
Og pga stoffet på benken klarte jeg ikke å gå fra denne soppen i butikken! Synes at den frisker litt opp! Også kan den kanskje være morsom på barnerommet eller ved siden av benken om vinteren!

2 kommentarer:

  1. Så koselig å se matrosdressen:) Og så skjønne ting du har kjøpt:)

    SvarSlett
  2. Så koselig gammel matros-kjole! Mormor er flink til å ta vare på ting..:-)

    Og så ut å gå før et år!

    Jeg vet også om noe annet some er "på vei" til bursdagen 17.mai!

    SvarSlett