fredag 9. april 2010

Travel helg og syprosjekter på gang


Her i huset har vi en travel helg foran oss. Ihvertfall er det travelt for Herr Nilsson. Han slipper ut ny CD, og skal ha 2 konserter i helgen. I tillegg har han vakt på jobben denne helgen. Han halser gjennom helgen, som han sier. Stikker hjemom innimellom. Vi skal i bursdag til vår kjære niese i morgen, hun får en søt kanin med en rød trillevogn til.. På magisk vis fikk jeg tid til å støvsuge og vaske golvet i dag. Mens gutten hjalp med å vaske og passe lillesøster. Han fikk lønn for jobben, for han sparer til blinkesko. Det har han funnet på av seg selv, den store gutten i gata har sånne nemlig:)

Litt detaljer fra sykroken min..
"Pojo" som gutten kaller ham, pynter opp i potten.

Gaven til den søte niesen..



Mitt nåværende prosjekt; lappeteppe til gutten. Stoffene er fra Singer Sysenter og Stoff og stil.



2 kommentarer:

  1. Inger Myrstad sa...
    Hei Ingunn, kjempefin blogg! Jeg har hatt problemer med å legge inn kommentar. Nå har jeg konsultert "helpdesken" og prøver igjen. God travel helg!

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har lager, lappeteppet var kjempefint, mye kjekke figurer på stoffene å se på der for en liten gutt,det er jo sånn som setter fantasien i sving :)

    SvarSlett