tirsdag 18. mai 2010

Snop...

Utenom en sjokoladebit i ny og ne holder jeg meg stort sett unna smågodt og annet sukkertøy. Men det har blitt erstattet med et annet snop, nemlig det som finnes i Singer-butikken i Haugesund! På torsdag fikk jeg meg et eksklusivt besøk på kveldstid, og det var mye fint å se. Jeg brukte like lang tid som vi pleier å bruke på en middels Ikea-tur...
"Godteposen" ble fylt med mye kjekt...
Smart oppbevaraing for undertrådene;
Skjønne bokser med nåler;
Og mye annet fint! Knapper, bånd, stoffbiter... Jeg har ikke fått tid til å sy i det siste, men nå har jeg mange prosjekter som venter på meg! Gleder meg til å sette i gang!!

2 kommentarer:

  1. Mye fint der ja :) Skjønne stoffer, så fint de passet til plantene på terrassen :)Kos deg med tingene :))

    SvarSlett
  2. DU HAR NYE KJEKT DER.JEG KOSER MEG OGSÅ PÅ SINGER BUTIKKEN.ENNÅ TIL FÅTT MEG NY BERNINAMASKIN AV MANNEN,JEG VA HELT SJOKKA

    SvarSlett