mandag 17. mai 2010

Smakebiter fra 1-årsdagen!

Vår kjære datter har fylt ett år i dag! Koselig med dobbel feiring på 17. mai! Vi la oss litt i selen og vasket og ryddet huset på dugnad dagen før... Kjekt når "mommo og moffa" kan hjelpe til:) Med stort og smått var vi 14 stykker her, og nå skal jeg om mannen kose oss med restekveldsmat og beina på bordet. Det er veldig stas å gå med bunad, men du så herlig å ta den av seg om kvelden også...

Muffins med jentefarger til bursdagsbarnet (og gjestene)!
Mormors marsipankake er veldig populær:)
En fin ny kjole:
Og en stor kosekanin fra mammen og pappen!
Ha en flott uke! Nå får vi satse på at vårværet kommer tilbake, ute skinner endelig solen igjen:)

3 kommentarer:

  1. Hei fru N, så fin kjole til bursdagen! Og kosekaninen var helt knasj... Takk for invitasjon til besøk, nå er jeg jo i Bergen igjen. Får høre litt med planene for uka hos min datter først. Vi har nå tenkt oss en tur på IKEA hvertfall. Travle dager mårr!
    (Den kofta jeg hadde i går, strikket jeg til Ingrid for mange år siden da hun var i aldern mellom Hardangerdrakt og bunad....)
    Snakkes!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gårdagen! Kjempesøt kjole :)

    PS: Nå har jeg også drivhus :D Foreløpig tomt da...

    SvarSlett