fredag 25. juni 2010

Nytt gammelt kamera...



Tør nesten ikke si det høyt... Det er nemlig Herr N sitt gamle jobbkamera som jeg "låner", hehe;-) Så da har jeg endelig et speilreflekskamera igjen! Jeg var ganske interessert i fotografering "før i tiden", og når jeg da kjøpte kamera ble det analogt (ikke digitalt) speilrefleks. Ikke den beste investeringen jeg har gjort for å si det sånn. Så i 5 år har jeg hatt et lite kompaktkamera. Hadde tenkt å kjøpe et nytt speilreflelks i butikken nå, men fant ikke det jeg letet etter. Defor duger Herr N sitt for nå! En annen gledelig ting var at min gamle forstørrelseslinse passet på dette kameraet. Og det tredje gledelige er at jeg kan overføre bildene fra kamera til pc med videokabelen! Snakk om flaks:) Så nå har jeg knipset i vei med forstørrelsesglass!

Nyt detaljene!


Snart blomstrer tomatene:)
Lille persille ble stor på bildet:
Må skryte litt av Nilsson-gutten; Nå har han sluttet med tutekopp og smokk! Sovnet i kveld etter en lang stund, jeg måtte ligge ved siden av han. Morsomt å høre han hviske med bamsen sin før han sovnet:) Tidligere i kveld lekte han med knappene sine, og han ville jeg skulle ta bilde av de også. Her er et lite utvalg!




Ha en riktig så god helg!

1 kommentar:

  1. Knallfine bilder, du er veldig flink til å fotografere. Kos deg med kamera i sommer da :))

    SvarSlett