torsdag 15. mars 2012

Hei! Av tre :)

Jeg har ikke så mye tid til overs til foto for tiden, og det går jo ut over bloggen. Men i dag har jeg hentet bilder fra internettet istedet! Jeg har blitt litt hektet på trefigurer. Figuren over heter Cubebot og den har vi kjøpt på Ting :) Gøy for både voksne og barn...
Hester og andre dyr i lys trefiner finnes hos Panduro. Kun 13, 90kr! Skal egentlig males, men er like fin umalt.
Til sist, by i tre fra Muji.eu. De har mange varianter. Dessverre veldig dyr frakt! Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den mens den var i salg hos Åhlens.

2 kommentarer:

  1. Den har jeg lyst å prøve, ser gøy ut :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ønsker deg en fin onsdag :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett