mandag 21. februar 2011

Gleder seg!

Jeg har fått jobben som jeg søkte på, hurra!! I tillegg merkes det at solen varmer om dagen... Vi har bestilt familietur til Danmark, samt flybilletter til romantisk weekend i mai. Og den første vårmåneden starter neste onsdag! Nå gleder jeg meg til å begynne i den nye jobben min (som jeg før siste permisjon vikarierte i). Krysser fingrene for at det faktisk går greit for jobben at jeg drar på ferie...!
Her er noen sommerbilder, mens vi venter på varmere dager:



4 kommentarer:

  1. Ny her inne hos deg jeg, men var mye flott og titte på*smil*

    Gratulerer så mye med ny jobb! Og bestillt ferie!

    Drømmer meg vekk av bildene dine!*smil* jeg lengter etter vår og sommer merker jeg! ÅH!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jobben!

    Ååå, det skal bli så deilig med vår og sommer. Jordbær, nam nam...

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med ny jobb, og alt det andre som ligger foran!!! Synd det ikke ble anledning til å treffes i helga, men kanskje det kommer til vår/sommer det også!? Satser på det...

    SvarSlett
  4. Har du fått ny jobb? Gratulerer! SÅ kjekt!! :)

    SvarSlett